Gerçekten Bir Blog Denemesi

Gerçekten Bir Blog Denemesi
Keyfine Düşkün :)

23 Ağustos 2013 Cuma

  BEN KİMİM?

   2 yıl önceydi bu bloğu açmam ama sadece açtım ve bıraktım, sonra da unuttum. Bugün bir blog yazarı arkadaşın "sende aç, kimse okumasa da içini dökmüş olursun " demesi üzerine tekrar blog açmaya yeltendim ki zaten bir bloğa sahip olduğumu hatırladım, aslında hesabım hatırlattı. Bu sefer devamını getirebilirim diye düşünüyorum. 2 yıl önce açılan ama ilk yazısı şuan yazılan bir blog...

    2 yıl önce, yani açarken öğrenciydim, şu an ise çiçeği burnunda, atama bekleyen bir öğretmen. İlgi alanım, mesleki açıdan, 3-6 yaş çocuklar. Kişisel ilgi alanım ise değişken ama genel çerçevede k-drama, k-pop, her türden okunacak kitap, izlenilecek film, gezilecek yer... 

    Burada nasıl alıntılanır tam olarak bilemiyorum ama bir gün olur da görürse Neobinin Sırça Köşkü bloğunun sahibine teşekkür ediyorum. Sanki onun "Kalk blog aç" demesini beklemişim. Beni yüreklendirdi, büyük ihtimal farkında bile değil. Hayat çok garip, hiç sohbet etmediğin sadece takip ettiğin birine bir gün bir cümle yazıyorsun ve ondan gelen karşılıkla cesaret bulup işe kalkışıyorsun. Çoğu kişi ile bazen yıllarca yan yana iki çizgi gibi ilerliyorsun ve çok ufak bir kesişmeyle çizgin bir zikzak kazanıyor, bazen yukarı bazen aşağı...

    İşte böyle ufak tefek şeylere takılabilen biriyim, ayrıntıları ayrıntılara takılmayı seviyorum, daha özel gördüğüm için belki. Gerçi aynı ayrıntıya takılan çok kişiyiz ama karşılamıyoruz belki de.. Çok açık, anlaşılır basit ve kısa cümleler kuramam, noktayı unuturum, cümlelerim sondan yol alır, devriktir çoğu zaman. Ama severim yazmayı. beynim bazen o kadar dolar ki zihnim kontrolden çıkar kendi kendine cümleler kurar. Belli bir amacı yoktur cümlelerimin, bağlantısı da yoktur. En büyük sorunumun bu olduğunu düşünürüm beynimin hızına hakim olamıyorum ve konudan konuya atlıyorum. hiç bir zaman bütün oluşturamıyorum. Ama hakkımı vereyim çocuklara bütün halinde güzel hikayeler yazabiliyorum, orada sabit kalabildim. 

    Burası yazı alanım olacak bundan sonra. Yani umarım.. Ne yazarım tam bilemiyorum ama yıllardır takip ettiğim blogların yolunu izlerim büyük ihtimal. Bir gün bir dizi bir gün bir grup hakkında yazarım. Bir gün kendimi, başımdan geçen bir olayı yazarım. Çok geveze değilim aslında ama ilk yazı olsa gerek döktüm aklımdakileri, kalbimdekileri. Bundan sonrada dökerim umarım. Şimdilik hoşçakalın. 

    Son bir şey isim konusunda, doğrusu hiç bir şey aklıma gelmedi, ben de gerçeği, olanı yazdım. Bu kesinlikle Bir Blog Denemesi....


1 yorum:

  1. Ehh madem benim tavsiyeme uydun o zaman ilk takipçinde ben olayım :D güzel anılarla doldurman dileğiyle =)

    YanıtlaSil