Gerçekten Bir Blog Denemesi

Gerçekten Bir Blog Denemesi
Keyfine Düşkün :)

26 Şubat 2017 Pazar

BİR GARİP YAŞAMAK MESELESİ

    
                                                                                                                                24.12.16

 Bir garip yaşamak meselesi benimkisi. Yaşıyorum ama garip ironiler, zıtlıklar içinde.

        Sonunu düşünmeden yaşıyorum bu aralar. Anı yaşıyorum yani modern zaman tabiriyle. Yaşamak dediysem büyük bir şey değil hala nefes aldığımdan dolayı, biraz zorunluluktan.sonunu düşünmeden yaşamama rağmen o sonun bir an önce gelmesini istiyorum. Ne ironi ama....Yine ben ve yine ne isteğini bilememek. hem de olay yaşamak.


         Sık sık tekrar ediyorum kendime "Nefes aldığın sürece yaşamak zorundasın" diye. Sadece yaşıyorum, ne zevk alıyorum yaşamdan ne de bir şey bekliyorum ondan. Yemek yiyorum vücudumun ihtiyacından. İşimi yapıyorum başkalarına olan sorumluluğumdan. Hobi ediniyorum ne için yaşadığımı çok düşünmemek için. Uyuyorum çoğu zaman kendimden kaçmak için..

         Velhasılı kelam yaşıyormuş gibi yaşıyorum. Dostlar alışverişte görsün hesabı insanlar yaşıyor desin diye.
 
       Dedim ya benimkisi bir garip yaşamak meselesi....




Not: Tarihi not düş sayın Blog gerçekten karalama defteri olduğun günü. Bazen karamsar bazen umutlu ama çoğu zaman anlaşılmaz yaşayan ben, sonunda cesaret edip yayınlamaya karar verdi kara kaplı defterimdeki bazı yazılarını....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder